طراحی دکوراسیون رستوران و کافی شاپ
_

طراحی دکوراسیون رستوران و کافی شاپ

_

در دنیای امروز فرهنگ غذایی دچار تحولات بسیاری گردیده است. تمامی بررسی های آماری نشان میدهند که رفتن به رستوران و کافی شاپ به یکی از مهمترین تفریحات خانوادگی در ایران تبدیل شده است.برای انتخاب یک رستوران خوب پارامترهای زیادی در ذهن خانواده ها وجود دارد ولی قطعاً یکی از مهمترین و ابتدایی ترین عواملی که در تصمیم گیری مردم برای انتخاب یک رستوران یا کافی شاپ تاثیرگذار خواهد بود طراحی دکوراسیون رستوران و کافی شاپ می باشد. معمولاً وقتی مردم تصمیم به رفتن به یک رستوران یا کافی شاپ دارند به دنبال فضایی زیبا، آرام و دلنشین برای خوردن غذا و نوشیدنی هستند.

تحقیقات به خوبی نشان داده طراحی اصولی و تخصصی در یک رستوران یا کافی شاپ می تواند به مشتریان حس بهتری از خوردن و نوشیدن بدهد و آن رستوران یا کافی شاپ را قابل اعتماد تر و پاسخگوتر نشان بدهد. آنچه مسلم است در هنگام ورود به یک رستوران یا کافی شاپ اولین چیزی که با آن برخورد داریم ظاهر و طراحی رستوران و کافی شاپ است و قبل از اینکه حتی طعم یا کیفیت غذا را امتحان کرده باشیم؛ تاثیر زیادی بر قضاوت ما از آن مکان خواهد داشت.

گروه دکوتک با استفاده از دانش و تجربه بالای تیم طراحی خود شما را یاری خواهد کرد تا بتوانید با ایجاد محیطی چشم نواز و دلنشین برای رستوران و کافی شاپ خود رضایت هر چه بیشتر مشتریانتان را به دست آورید و آینده ای موفق را برای برند خود ترسیم نمایید.در طول این سالها مفتخر بوده ایم تا طراحی و تولید دکوراسیون تعدادی از رستورانها و کافی شاپهای سراسر کشور ر از جمله : کافه ویس ، کافی شاپهای نان سحر ، رستوران عروس لبنان ، رستوران ایکس فود ، رستوران دارتلا ، رستوران لارینو ، بستنی یوگوبری و … را عهده دار باشیم و بتوانیم در ارتقای این صنعت نقشی هر چند کوچک داشته باشیم.

ادامه مطلببستن مطلب