طراحی دکوراسیون فروشگاه نان فانتزی
_

طراحی دکوراسیون فروشگاه نان فانتزی

_

نان از دیرین در سراسر جهان به عنوان غذای اصلی به حساب می آمده و به دلیل اهمیت زیاد این ماده غذایی رتبه نخست را در هرم غذائی انسان دارد. نان تنوع بسیار زیادی دارد که بنا بر آداب و رسوم شهرها و کشورهای مختلف و شرایط آب و هوایی گوناگون به وجود آمده اند.انواع مختلفی از نان سنتی در کشور ما تولید می شود اما به دلیل پایین بودن کیفیت این نانها مردم به سمت استفاده از نان فانتزی کشیده شده اند. در واقع پخت صنعتی، مواد اولیه سالم و بدون ضایعات بودن این گونه از نانها نیز از عوامل مهم دیگری است که مصرف کنندگان را به سمت استفاده از نانهای فانتزی و صنعتی سوق داده است.

در سالهای اخیر بر تعداد فروشگاههای نان فانتزی به نسبت گذشته افزوده شده و با توجه به بالا رفتن رقابت در بین آنها سعی بر آن داشته اند با ایجاد دکوراسیون زیبا برای فروشگاههای خود مشتریان بیشتری را به سمت استفاده از نان فانتزی سوق دهند.گروه دکوتک توانسته در این گروه صنفی خدمات تخصصی را به فروشگاه های نان فانتزی در جهت ایجاد فضایی دلنشین و زیبا و همچنین کابردی ارائه نماید و بی اغراق بهترین طرح ها و اجرا ها را در این فروشگاه ها به مشتریان خود عرضه نموده است. در این بخش شما می توانید نمونه هایی از پروژه های گروه طراحی دکوتک را در زمینه طراحی دکوراسیون فروشگاه نان فانتزی مشاهده نمایید.

در این تصاویر شما انواع ویترین نان، قفسه نان، میز دونات و پیراشکی، ویترین دونات و پیراشکی و همچنین فضا سازی های متناسب با فروشگاه نان را می توانید مشاهده کنید. از جمله مشتریان ما فروشگاه های: نان سحر، نان سینا، نان روز، نان امین، نان لارینو، نان سعادت آباد، نان بهینه، نان سهروردی، نان لرا، نان برکت و… را می توان نام برد که هر یک از آنها جزو بهترین تولید کنندگان صنعت نان فانتزی می باشند.

ادامه مطلببستن مطلب