طراحی دکوراسیون فروشگاه و طراحی مغازه
_

طراحی دکوراسیون فروشگاهی

_

طراحی دکوراسیون داخلی؛ واژه ای که امروزه زیاد به گوشمان می رسد. رشته ای تخصصی که بسیاری از افراد تصور می‌کنند فقط به صرف خوش سلیقه بودن میتوان وارد آن شد. در حالی که این رشته ترکیبیست از دانشهای متفاوت از جمله زیبائی شناسی، روانشناسی، اقتصاد، ارگونومی، ساخت و تولید، مهندسی مواد و دیگر آموزشهایی که یک طراح باید با آنها آشنایی داشته باشد تا بتواند طرحی زیبا و در عین حال استاندارد و قابل استفاده خلق کند.

طراحی داخلی به بخش های متفاوتی تقسیم می شود که همچون دیگر دانش‌ها و حِرَف، در این رشته هم طراحان به طور تخصصی به هر یک از این زیر شاخه ها می پردازد. زیر مجموعه هایی چون دکوراسیون داخلی مسکونی، دکوراسیون داخلی تجاری، دکوراسیون داخلی اداری، دکوراسیون داخلی اماکن بهداشتی، دکوراسیون داخلی اماکن آموزشی، دکوراسیون داخلی اماکن ورزشی و…

گروه طراحی دکوتک بیش از ۱۵ سال است که در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی تجاری به صورت فوق تخصصی خدمات خود را ارائه می نماید. دکوتک با بهره گیری از تیم طراحی مجرب و آکادمیک توانسته در طول این سالها طراحی ها و چیدمان های کاربردی، زیبا و خلاقانه به مشتریان خود ارائه نماید. این پروژه‌ها در زمینه های مختلفی از جمله طراحی دکوراسیون فروشگاه آجیل، طراحی دکوراسیون فروشگاه پوشاک، طراحی دکوراسیون فروشگاه لوازم آرایشی، طراحی دکوراسیون فروشگاه اسباب بازی، طراحی فروشگاه لوازم خانگی، طراحی فروشگاه عطر و ادکلن، طراحی استندهای فروشگاهی، طراحی غرفه های نمایشگاهی و دیگر اماکن تجاری می باشد.

گروه طراحی دکوتک مفتخر است با برندهای بزرگ و معتبری از جمله آجیل و سوهان سلطانی، آجیل گلچین، فروشگاه پوشاک دبن هامز، فروشگاه پوشاک فلینی، فروشگاه پوشاک جامه و دیگر مشتریان گرامی همکاری داشته و طراحی دکوراسیون فروشگاه و طراحی مغازه آنها را بر عهده داشته است.

ادامه مطلببستن مطلب