طراحی دکوراسیون سوپرمارکت و هایپرمارکت
_

طراحی دکوراسیون سوپرمارکت و هایپرمارکت

_

واژه سوپرمارکت و هایپرمارکت در ایران مفهومی نسبتاً جدید است که در قرن حاضر به وجود آمده است. اولین سوپرمارکت ها در ایران متاثر از کشورهای اروپایی در حدود دهه 30 شمسی توسط مردم عادی در ایران راه اندازی گردید. سوپرمارکت ها ابعادی بزرگتر از بقالیهای سنتی در ایران داشته و دامنه وسیع تری از کالاها را در اختیار مشتریان قرار می دهد. با وجود جدید بودن این صنعت طبق آمار حدود 30 درصد از هزینه های خانوارهای شهری صرف خرید از سوپرمارکت ها و هایپرمارکت ها می شود.

یکی از اولین اصول راه اندازی یک سوپرمارکت یا هایپرمارکت، موقعیت سنجی مکانی فروشگاه می باشد. بعد از بررسی موقعیت مکانی، دومین مرحله تقسیمات کاربری فضای فروشگاه برای جانمایی قسمت های مختلف فروشگاه از جمله : سطح فروش، بخش انبار، بخش اداری، ورودی ها و خروجی ها و… می باشد. مرحله سوم، که از مهمترین و اصلی ترین مراحل نیز می باشد، فاز طراحی داخلی و چیدمان سوپرمارکت یا هایپرمارکت می باشد که مرحله ای حیاتی و نیازمند فرآیندی کاملاً تخصصی توسط تیم طراحی با تجربه و کاربلد می باشد.

گروه طراحی دکوتک با تجربه سالیان دراز در زمینه طراحی سوپرمارکت و طراحی هایپرمارکت به شما این اطمینان را می دهد که با استفاده از تجربیات و دانش به روز، بهترین مشاور شما در راه اندازی انواع سوپرمارکت و هایپرمارکت خواهد بود و بهترین و خلاقانه ترین ایده ها را در جهت راه اندازی یک کسب و کار موفق در اختیارتان خواهد گذاشت. همچنین گروه طراحی دکوتک با همکاری و مشارکت مستقیم گروه تجهیزات فروشگاهی آرلو این توانایی را دارد تا صفر تا صد تجهیز سوپرمارکت و هایپرمارکت شما را با جدیدترین و با کیفیت ترین تجهیزات فروشگاهی از جمله : یخچال پرده هوا، فریزر روباز و درب دار، قفسه سوپرمارکتی و هایپرمارکتی، صندوق فروشگاهی، یخچال ویترینی هایپری و دیگر تجهیزات مورد نیاز سوپرمارکت ها و هایپرمارکت ها به عهده گیرد.

همکاری با فروشگاه ها، سوپرمارکت ها و هایپرمارکت های بزرگ و معتبری مانند : فروشگاه های زنجیره ای رفاه، فروشگاه های زنجیره ای نجم خاورمیانه، فروشگاه های زنجیره ای سورنا، هایپرمارکت مارلیک بندرانزلی و… بخشی از رزومه قوی گروه طراحی دکوتک در زمینه طراحی و تجهیز سوپرمارکت و هایپرمارکت می باشد.

ادامه مطلببستن مطلب