طراحی فروشگاه شیرینی
_

طراحی فروشگاه شیرینی و دکوراسیون قنادی

_

تاریخچه شیرینی در ایران قدمتی چند هزار ساله دارد. تنوع شیرینی جات در اقلیمها و شهرهای مختلف کشور نشان از خلاقیت و ظرافت طبع ایرانیان و علاقه آنها به این ماده غذایی را نشان می دهد. بازار شیرینی و شکلات در نگاه اول ویترینهای رنگارنگ و اشتها برانگیز قنادی ها و شیرینی فروشی های سطح شهر را به ذهن می آورد.

اساساً در کنار پیشرفت و بهبود صنعت شیرینی پزی و افزایش کیفیت و تنوع مواد اولیه و تولیدات این صنعت؛ اولین چشم انداز هر فروشگاه  قنادی نحوه ارائه و دکوراسیون آن می باشد که صد البته در جذب مشتری و رضایتمندی آنها موثر می باشد. با توجه به رقابت شدیدی که امروزه بین فروشگاه های شیرینی بوجود آمده، قطعا طراحی دکوراسیون داخلی میتواند در جذب مشتریان و انتخاب آنها تاثیر گذار باشد. تجربه نشان داده، نگاه مشتریان اینگونه است که هرگاه برندی به زیبایی و ظاهر فضای داخلی فروشگاه خود اهمیت میدهد؛ به کیفیت و طعم محصولات خود نیز حساسیت ویژه ای خواهد داشت.

گروه طراحی دکوتک مفتخر است که توانسته است در طول سالیان فعالیت خود طراحی و اجرای  قنادی های به نام و متعددی از جمله: قنادی لادن ، قنادی سولدوش ، قنادی بالدیبال ، قنادی جشنواره ، قنادی ناتلی ، شیرینی سرای بابل ، قنادی مادر لاهیجان ، قنادی سیفی آستارا و بسیاری دیگر از برترین برندهای قنادی و شیرینی فروشی سراسر کشور را به عهده داشته باشد و تمامی تجهیزات مورد نیاز در قنادی ها را از جمله: ویترین قنادی، یخچال قنادی، قفسه قنادی، میز ترازوی قنادی، استند آجیل (جا آجیلی)، میز صندوق قنادی، میز سفارشات قنادی و… را تولید و تامین نماید. لازم به ذکر است که طراحی فروشگاه های قنادی برای هر برند به صورت منحصر به فرد بوده و طراحی مطابق با سلیقه مشتری و ویژه گیهای آن فروشگاه انجام می گردد

ادامه مطلببستن مطلب